דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט גן בהתאמה אישית 

מאת    [ 02/12/2017 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 2311 פעמים ]

אף גינה פרטית לא יכולה להיות שלמה ללא רהיטים. לא משנה כמה כסף משקיעים בצמחיה, בעיצוב או בריצוף של הגינה כי בסופו של דבר מידת השימוש תלויה בנגישות ובפונקציונאליות של הרהיטים. ריהוט גן חייב להיות מספיק איכותי כדי להחזיק מעמד בתנאי מזג אוויר קיצוניים וחשוב שהוא גם יהיה נעים לישיבה ממושכת. כמו כן, ניתן לבחור כיום רהיטים מבין עשרות סוגים של דוגמאות וסגנונות ולכן מדובר במשימה קשה מכפי שנהוג לחשוב.

מהי התאמה אישית?

הסוד של בחירת ריהוט גן הוא התאמה אישית לצרכים הספציפיים של כל לקוח. במקום להתפשר על ריהוט גנרי מתוך קטלוג כללי, ניתן לשלב בין סוגים שונים של ריהוט באותה גינה. השילוב והמודולאריות מבטיחים התאמה מושלמת של סוג הרהיטים לגינה ולצרכים של בעלי הבית. התאמה אישית מבוססת על שיקולים כמו מידות הגינה במטרים, המרווח הרצוי בין פינות הישיבה ואפילו סוג חומרי הגלם לרהיטים לפי סוג הצמחייה והפרחים.

שלבים בהתאמה אישית של ריהוט גן

השלב הראשון בהתאמה אישית של ריהוט לגינה מתחיל עוד לפני שמגיעים לחנות או לאולמות התצוגה. בשלב הזה צריך לצאת לחצר ולדמיין איך רואים שהגינה תיראה. באותו שלב ניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע, לערב את בני הזוג ולשתף את בני המשפחה. הגדרה מדויקת של צרכים ומטרות חשובה עבור התאמה אישית של ריהוט גן ולאחר מכן היא חוסכת בהוצאות מיותרות.

קביעת תקציב לרכישת ריהוט גינה

בשלב השני של התאמה אישית קובעים את מסגרת התקציב. כאן כבר צריך להיכנס לעובי הקורה ולהכיר את המחירים המקובלים בענף, תוך חלוקה של הריהוט לקטגוריות. פערי המחירים הגדולים הם בין רהיטים איכותיים ופחות איכותיים ובין ריהוט גן טבעי לבין ריהוט מאלומיניום.

איזה ריהוט כדאי להציב בגינה?

על טעם וריח אין מה להתווכח ולכן, בשלב השלישי של התאמת ריהוט גינה לצרכים הפרטיים חייבים לקבל החלטות סובייקטיביות. אפשר לדעת איזה ריהוט כדאי לשים בגינה לפי הטעם האישי, ניסיון העבר ומסגרת התקציב. אם למשל מדובר בפינות ישיבה שנמצאות באזור מוצל, ניתן להשתמש בחומרי אלומיניום שעמידים בפני קורוזיה ושחיקה ויחזיקו מעמד לאורך שנים. מנגד, באזור חשוף עדיף לשלב ריהוט גן מראטן ולהשתמש בחומרים ידידותיים לסביבה כדי למנוע פגיעה בצמחייה.

טיפים להתאמת הריהוט לגינה שלך

יש כמובן גם טיפים שיכולים להתאים לכל בעלי הבתים הפרטיים בבואם לבחור ריהוט גן. קודם כל, את התקציב עבור הריהוט כדאי לקבוע תוך התייחסות למוצרים המשלימים. רצוי לצרף לתקציב הוצאה על שמשיות, פטריות חימום, תאורה סולארית ואקססוריז וכך להפוך את הגינה למקום שנעים לשהות בו במשך הרבה שעות ברצף בקיץ ובחורף כאחד. את המוצרים המשלימים ניתן לרכוש יחד עם ריהוט גן ולהשלים את המראה של חלל החוץ.

השקעה משתלמת לטווח ארוך

עוד טיפ חיוני עבור בעלי בתים ודירות הוא לזכור שרכישה של ריהוט גן היא בגדר השקעה לטווח ארוך. ללא ריהוט כזה אי אפשר להשתמש בגינה, לכן אין טעם לקנות או לבנות בית שאין בו ריהוט מתאים. אפשר גם לעבור דירה עם ריהוט איכותי ולהמשיך אותו לגינות הבאות בלי חשש מבלאי או נזקים מצטברים.

חיסכון בהוצאות בלי להתפשר על איכות

הדור הבא של ריהוט גן כבר מציע מחירים נוחים על חומרי גלם אקסקלוסיביים. בשביל לחסוך בהוצאת על ריהוט גינה כבר לא צריך להתפשר על האיכות, בעיקר אם יודעים מה לחפש. כדאי להציב את ההתאמה האישית של הריהוט בראש סדר העדיפויות ולא להתבייש לקבוע תקציב ברור. אפשרות אחרת היא לרהט את הגינה בהדרגה, כדי להתחיל עם פינות ישיבה יקרות וחיוניות ועם הזמן להוסיף נדנדות, ערסלים, פינות אוכל, שולחנות וכסאות בר ועוד.

הגינה וריהוטה הן חלק מהבית שלך

בעלי בתים שמבינים שהגינה היא חלק מהבית יכולים לרהט אותה במהירות וביעילות. יש היום חבילות בסיסיות שכוללות ריהוט גן, פינת אוכל ומערכת ישיבה ואף חבילות פרימיום עם כיסאות ערסל ושתי מיטות שיזוף. רכישת ריהוט גן כחלק מחבילה מבטיחה פתרון אידיאלי להתאמה אישית והנאה מכל העולמות יחדיו. 

רויאל גרדן ריהוט גן יוקרתי


אצ"ל 4 ראשון לציון


טלפון: 03-8070600


אתר: www.royalgarden-f.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב